Neden böyle bir ayrım yapıyoruz?

Çünkü her sektörün kendine özel bir doğası ve ihtiyaçları vardır.

Someone famous in getsocial




 

 

Bu ayrımı yapabilmek için Einstein olmaya da gerek yok aslında. Markalar nasıl bütün hamlelerini bulundukları sektörün gereklerini gözeterek yapıyorlarsa, reklam ve PR faaliyetlerini de bu çerçevede değerlendirmeliler. Biz sektörel hizmet anlayışını çok önemsiyor, stratejimizin temelini bu anlayış üzerine oturtuyoruz.

Çünkü biz doğru iletişimin başlangıç noktasının karşı tarafı en iyi şekilde tanımak olduğunu biliriz. Bu sebeple, sizi anlayan ekiplerle çalışmanıza olanak sağlıyor, vahşi bir dünyada rehbersiz kalmadan ilerlemenizi sağlıyoruz. Aynı zamanda da ekip dışı üyelerin katkısını daima göz önünde bulundurarak yaratıcı fikir oluşum sürecinin en önemli aşaması olan "üçüncü göz" detayını atlamamış oluyoruz.

Nasıl yaptığımıza gelince:


Sektörde Tecrübeli Ekip

Size hizmet verecek kişileri daha önce o sektörde başka markalara hizmet vermiş kişilerden seçiyoruz. Böylece hem siz yabancılık çekmiyorsunuz, hem de markanızı rakiplerinizi en iyi şekilde analiz edebilen bir ekibe emanet etmiş oluyorsunuz.

Sektörel Projeler

Her sektöre özel, etkinliği kanıtlanmış projeler üretiyor, markanız için en uygun projeyi uygun zamanda hayata geçiriyoruz.

Sektörel İçerikler

Hedef kitlesi sektörel bilgiyle doğrudan ilintili olan sektörlerde içerik üretmek, standart hizmet veren ajansların en zorlandığı konuların başında gelir. getsocial'da ise bu konuda içiniz rahattır.